GLI

Gecombineerde Leefstijl Interventie

Gezond ouder worden?

Fysiotherapeuten Maatschap Woerden vindt gezond ouder worden belangrijk. Hier zetten we ons voor in in Linschoten en binnenkort ook in Woerden. Voldoende beweging, goed slapen, gezond eten en het hebben van handvatten om stress te beheersen zijn factoren die een positieve invloed hebben op ziekte en gezondheid.

De Fysiotherapeuten Maatschap Woerden kijkt vanuit deze gedachte naar ziekte, gezondheid en welzijn. Dat noemen we positieve gezondheid. Daarbij staat niet het verhelpen en behandelen van problemen en ziektes centraal, maar juist het behouden of verkrijgen van gezondheid en geluk. Wil jij dit ook? Lees dan hieronder wat wij voor je kunnen doen.

Het SLIMMER programma:

Op weg naar een positieve gezondheid

Ben je 18 jaar of ouder en heb je overgewicht? Dan is SLIMMER mogelijk iets voor jou.

SLIMMER is een tweejarig programma dat jou helpt om aan de slag te gaan met een gezonde leefstijl. Gezond eten en voldoende bewegen is voor iedereen belangrijk. Dat maakt je minder kwetsbaar voor ziekten.

SLIMMER is een gecombineerde leefstijlinterventie (GLI). Deelname aan SLIMMER kan daarom volledig vergoed worden door de zorgverzekeraar. Dit geldt voor iedereen die voldoet aan de inclusiecriteria én voldoende gemotiveerd is om het hele programma te doorlopen. Je eigen risico wordt niet aangesproken. De verwijzing loopt via de huisarts.

Heb je vragen hierover of wil je je aanmelden? Neem dan contact met ons op: 0348-724700.

Fysiotherapeuten

Karin Spruit-Grutters